Koncept

Om julekalenderen | Nyheder | Support & rådgivning | Konceptet | FAQ

Konceptet bag julekalenderen

Juhlsens online julekalenderkoncept tilbyder din virksomhed en platform, der kan skabe langtidsholdbare relationer til jeres kunder.

Tilmelding og "Early Birds"
Når en bruger tilmelder sig jeres julekalender, kan han/hun tilmeldes jeres nyhedsbrevsliste - enten som tilvalg eller som en del af betingelserne.

Julekalendertilmeldingen opstartes før december, hvilket gør det muligt at tilmelde sig på forhånd.

Som opfordring til at tilmelde sig tidligt, kan du udtrække vindere af "Early Bird"-konkurrencer - eller tildele ekstra lodder via en Countdown-løsning.

Dagligt flow
Hver dag fra 1.- 24. december modtager deltagerne en e-mail med et link til dagens spørgsmål.

Bag hver låge gemmer der sig et spørgsmål, svarmuligheder, billede/video og et hjælpelink. Hjælpelinket kan bruges til at kommunikere relevante budskaber til deltagerne, og samtidig hjælpe dem besvare dagens spørgsmål.

Når et spørgsmål er besvaret, sendes deltageren til en takkeside, hvor din virksomhed har mulighed for at promovere yderligere marketing- eller salgsbudskaber.

Vindere og afsluttende bemærkninger
Under hele julekalenderens forløb, har du mulighed for at pushe relevant Call-To-Actions til dine kunder.

Du kan eksempelvis opfordre deltagerne til at "synes godt om" din virksomhed på Facebook eller besvare relevante spørgeskemaer i bytte for ekstra lodder i hovedpræmielodtrækningen.

Når vinderen af hovedpræmien er fundet, sendes en afsluttende mail til alle deltagere. Dette giver mulighed for at takke for deltagelsen, ønske godt nytår og sikre, at deltagerne husker din virksomhed langt ind i det nye år.

Kontakt for mere information

Tilbage til demoforsiden